BAŞARI İÇİN NELER YAPMALIYIZ

| | | 9 Temmuz 2013 Salı Unknown 4 yorum
   Merhabalar!  Bir önceki yazımda başarılı olmak için yapmamız gerekenlerden bahsetmiştim. Bu yazımda da kaldığımız yerden devam etmek istiyorum. Kısaca özetlersek başarılı olmak için çalışmak gayret etmek sabretmek azimli olmak ve pes etmemekten bahsettim. Bunların yanı sıra neler yapmalıyız?

         İyi bir gözlemci olmalıyız. Çevremizdeki insanlardan farkımız olmalı. Biz sadece bakmamalıyız baktığımızı görmeliyiz, dikkatli olmalıyız. Ne  yazık ki  birçoğumuz bakmayla görmek arasındaki ince çizgiyi fark etmiyor. Bunun ayrımını yaptığımızda bir adım önde oluruz.

        Bazı başarılar sadece bilgi gerektirmez aynı zamanda kabiliyette ister. Buraya kadar hep çok çalışınca başarıya mutlaka ulaşılacağı üzerine konuştuk fakat bu yanlış anlaşılmasın. Çalışmak kadar o konu hakkındaki kabiliyetimizde önemlidir. Kabiliyetimizi dikkate almadan çalışmak boşa kürek çekmekten başka bir şey değildir.

         Kendimizi geliştirmeye ve kapasitemizin üzerine çıkmaya gayret göstermeliyiz. Unutmayalım ölümsüz eserler , kalıcı başarılar, evrensel yapıtlar her zaman sınırlarını aşan hep diğer insanlardan bir adım önde olanların ürünleridir.

        Sanırım bu konu hakkında yeteri kadar konuştuk. Artık başarılı olmak için önümüzde engel kaldımı dersiniz? Eğer aklınıza takılan birşeyler varsa bir önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle kalın…

4 yorum :

  1. Bu hızla gidersen sana yetişmemiz epey zor olcak sanırım...

    Çok güzel bir makale başarılarının artarak devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Teveccühünüz Hasan bey asıl ben size yetişmeye çalışıyorum. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) hadi bakalım göster kendini :)

      Sil