ADIM ADIM SATIŞ ORTAKLIĞI SİSTEMİ

| 8 Kasım 2013 Cuma Unknown 0 yorum

Merhaba arkadaşlar,

Bir önceki yazımızda satış ortaklığı sistemiyle para kazanmaktan kısaca bahsetmiştik. Şimdi ise adım adım satış ortaklığı sistemine nasıl dahil olacağınızdan bahsetmek istiyoruz.

Affiliate (satış ortaklığı) işine başlamak için öncelikle Türkçe ürünlerin satışının olduğu, satış ortaklık havuzu  Xticaret.com’a üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Xticaret havuzunda, satış ortağı arayan binlerce ürün ve firmayı kategorilere ayrılmış bir şekilde bulmanız mümkündür. Yapmanız gerekenleri şöyle sıralayabiliriz:

1.    Adım: ilk önce bir web site/blog sahibi olmalısınız. Blogger ‘ı kullanarak dakikalar içerisinde ücretsiz bir blog sahibi olabilirsiniz.

2.    Adım: Xticarete üye olun. Xticaret.com dan satış ortağı olmak istediğiniz kategorilerdeki ürünleri seçin. (Birkaç tane ürün seçin ve seçtiğiniz ürünlerin hepsi aynı kategoride olsun. Örneğin; sağlık ve fitness  kategorisinde bulunan siğillere son, hemoroid tedavisi, saç çıkarma formülü vs. gibi). Bu ürünlerden üçüne birden satış ortağı olabilirsiniz. 

3.    Adım: Bu ürünler ile ilgili özgün makaleler yazın. Yani tanıtım yazıları yazın ve bunları yayınlayın. Makale yazarken dikkat etmeniz gerekenleri öğrenmek için YAZI YAZARAK PARA KAZANMAK adlı yazımıza tekrar göz atabilirsiniz. 

4.   Adım: tanıtım yazılarınızın sonuna “ÜRÜNÜ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYINIZ” gibi bir yönlendirme yaparak , Xticaretten aldığınız o ürünle ilgili size özel satış ortaklığı linkinizi bu yazıya bağlantı verin. Bu şekilde ziyaretçileriniz bu yazıya tıkladıklarında onları ürünün resmi web sitesine yönlendirmiş olursunuz. 

5.    Adım: seçtiğiniz ürünlerle ilgili araştırmalar yaparak edindiğiniz bilgi ve birikimleri sitenizde yayınlayarak, sitenizi daima güncel tutun. Yayınlarınızın özgün içerikler olmasına dikkat edin. Kısa da olsa sitenize her gün yazı eklemeye gayret edin.

6.    Adım: bu adımda yapmanı gereken artık sitenizi/blogunuzu internette tanıtmaktır.internet ortamında, blogunuzun/sitenizin adresini yapabildiğiniz kadar farklı yerlere kaydedin.forum sitelerine üye olarak açılan konulara yorumlar yapın. Kullanıcı adı olarak web sitenizin adını kullanmaya çalışın. Sosyal paylaşım sitelerinde web site/blogunuzdan bahsederek arkadaşlarınızı ve diğer kullanıcıları sitenize yönlendirebilirsiniz.

7.     Adım: ücretli reklamlar vererek de sitenize çok kısa sürede ziyaretçi çekebilirsiniz. Bir süre sonra bu size para olarak geri dönecektir. Biraz zamanla harcadığınız parayı geri alırsınız. Bu blogda anlattıklarımızı dikkatlice anlamanız uygulamanız gerekir.

Satış ortaklığı sisteminde kazanmış olduğunuz komisyon oranları %20-%75 oranlarında değişiklik gösterir. Günde sadece 1 ürün dahi sattığınızı düşünecek olsak bu size ayda yüzlerce dolar kazandıracaktır.

Daha önce de bahsettiğimiz gibi Google Adsense ve Satış Ortaklığı sistemini blogunuza kombine ederek, sürekli artan ve ömür boyu devam edecek bir ek gelire sahip olabilirsiniz.


Umarım bu blogda anlattıklarımız işinize yarar ve en kısa zamanda sizlerde internetten kazanç elde etmeye başlarsınız. Bol kazançlar dileğiyle…

Alıntı "http://yaz-parakazan.blogspot.com"

0 yorum :